Larnaca in my heart

I dag har jeg vært på SHOPPING i Larnaca! Droppet stranden og tok bussen i dag tidlig. Var innom Zara, Bershka, Topshop, Stradivarius, Mango og noen av favoritt boutiquesene mine der man finner litt andre ting enn det kjedebutikkene har 🙂 Det var helt SINNSYKT hvor mye fint de hadde nå..jeg kjøpte bare en brøkdel av det jeg hadde lyst på, men fikk allikevel med meg nok til at jeg verker både i skuldrer og nakke etter all bæringen! Etter vaskedame ønsker jeg meg en privat pikkolo!:)

Se denne toppen de hadde på Zara da! Jeg fikk sjokk! Hanneli!! 🙂

Måtte innom leilighetsbygget mitt og se…der stod navnet fremdeles på postkassen 🙂 Tror de venter på at jeg skal flytte tilbake..jeg vil, jeg vil..så gjerne..men jeg får det ikke til! 🙂

Så møtte jeg Georgia, og vi spiste middag på Fridays! Nam! Jeg hadde halloumi, grønnsaker og noe kyllinggreier og hun hadde spare ribs. Var supergod mat! Ble kjempemett fordi det var første gang her nede jeg har spist varm middag..mett enda..glemte helt ut å ta bilder..så dette av menyen er det eneste jeg har! Vi hadde så mye å snakke om..haha..

Fangsten fra shoppingturen! 🙂

Masse gøy nytt…både kjoler, jakker, bukser, topper og gensere..litt bekymret for plassen i kofferten..den veide 23 kg når jeg dro..får kaste noe gammelt og lage rom til noe nytt 🙂 Fikk også kjøpt litt bursdagsgaver..både til mamma og Maya 🙂

Kjøpt meg “skinnjakker” i vinrødt og petrol! Håper det passer til skoene jeg har hjemme 🙂

Nå skal jeg gjøre litt jobb før jeg tar en tidlig kveld. Har planer om å stå opp tidlig i morgen for å trene før jeg går på stranden!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg