Crazy last night

Torsdag kveld var min siste utekveld i Napa, og siden jeg ikke skulle reise før fredag kveld så dro jeg den virkelig helt ut! 🙂

Med Katya og Maria (3) på Velvet 🙂

With Mr. Papas!

Skjønne Katya 🙂

Med DJ Mario Hunter!

With Mr. Liqweed!

Fanos 🙂

Stompy og jeg på Carwash!

Med Kristina på Carwash..hun serverte meg gratis drinker hele kvelden 🙂

Ute med noen av de som jobber på Velvet.

With Velvet Staff.

Måtte innom Ivelina på Starskys..mer gratis drikke 🙂

Fin kveld 🙂 Var hjemme 07.30…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg