What a night!

I går feiret Terje 30 års dagen sin, så da måtte jeg jo pynte meg litt 🙂

Terje og Monica hadde disket opp med mange ulike tapasretter! Virkelig impressive! Stekte poteter med chorizo, lefser med ost og basilikum, cocktail pizza, dadler med bacon, tortillalefser, foccacia og en nydelig salat 🙂 Supergodt! 🙂

Vi koser oss med maten 🙂

Min tallerken 🙂

Bursdagsbarnet…gratulerer så masse med den store dagen som er i dag Terje! 🙂

Monica og jeg 🙂

Med Kenneth!

Tusen takk for en kjempekoselig bursdagsfeiring Terje! 🙂 Kjekt å treffe alle igjen 🙂 Jeg endte opp med å gå ut på Leirvik. Det var kanskje ikke det smarteste valget jeg kunne gjort 🙂 Møtte Trude som sendte meg en hel haug med uforståelige meldinger i løpet av kvelden så jeg var ikke den eneste som var litt påvirket 🙂 Vi danset vilt, jeg vil ikke se hvordan jeg så ut på dansegulvet..huff jeg tror ikke det kan ha vært et vakkert syn 🙂 Hadde det hvertfall moro tror jeg 🙂 Og så det verste av alt..når jeg kom hjem…facebook + alkohol. Never do it!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg