Highlights New York Fashion Week Spring 2013

Da moteuken i New York startet i begynnelsen av september var jeg på Kypros. Jeg fikk da ikke sett alle kolleksjonene..men det har jeg virkelig tatt igjen etter at jeg kom igjen 🙂 Det var mye forskjellig å se, men generelt så brukes det mye hvitt, krem, lyse og gyldne farger i kolleksjonene til de ulike designerne. Det brukes også mye striper, orientalske mønstere og innslag av svart og skarpe farger. Nedenfor har jeg plukket ut mine favoritter fra catwalken i New York 🙂

Badgley Mischka hadde en nydelig kolleksjon i kamel, krem og bronse. Jeg elsker detaljene og snittene i denne drakten.

Catherine Malandrino overrasket også med en fantatisk kolleksjon med hovedtrykk på hvitt. Det var så mange flotte antrekk her at det jeg hadde vanskelig for å velge, men jeg tror dette må være favoritten 🙂 Elsker detaljene!

Jason Wu brukte mye chiffon og blandet også inn svart, noe som skapt et røffere inntrykk.

Jenny Packham imponerte også med mange flotte kjoler dekorert med krystaller 🙂

Marc Jacobs hadde roet seg et par hakk fra forrige vårkolleksjon..denne gangen er det faktisk mulig å gå med klærne hans på gaten og ikke bare på catwalken 🙂

Michael Kors viste mange kåper med nydelige snitt..han hadde også lagt sin elsk på mettaliske midjebelter..blir spennende å se om det kommer til Norge!

Oscar de la Renta er en av mine favorittdesignere og igjen så imponerte han STORT. Her tror jeg at jeg må vise frem hele kolleksjonen etter hvert, for det er umulig å velge seg en favoritt. Men denne kåpen ønsker jeg meg hvertfall! 🙂

Ralph Lauren var tror mot sin amerikanke westernstil, og kjørte på med glamour for vårsesongen..love it! 🙂

Tommy Hilfiger viste som vanlig antrekk i den preppy stilen…falt veldig for denne genseren 🙂

Jeg ble ikke fullt så imponert over Victoria Beckham sin vårkolleksjon som jeg pleier, men synes denne beige kreasjonen var nydelig 🙂

Kommer med en ny oppdatering fra moteuken i London snart..:) I dag er siste dagen i Milano, før det hele starter i Paris i morgen..wish I was there! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg