Relaxing weekend

Etter forrige helg så fant jeg ut at jeg denne helgen bare ville ta det helt med ro 🙂 Fredagen var jeg på trening og hentet senere Fredrik når han kom fra Bergen. Da så vi på x factor auditions i flere timer..og spiste sjokolade 🙂 Kjempekoselig, er så sjelden jeg ser han når han har flyttet til Bergen..mye moro på x factor..flinkinger og raringer 🙂 Ble seint i seng, og sov dårlig i natt, så var litt hardt å stå opp å gå på jobb i dag. Men det var ganske travelt, så kjekt når jeg først var på plass 🙂 Tok paljettkjolen på meg i dag..gikk fint inne på butikken, men følte meg completely overdressed når jeg gikk rundt på resten av senteret..haha 🙂 Etterpå har det vært trening, og lasagne og salat med familien 🙂 Nå må jeg vel snart komme meg hjem…og hoppe i dusjen..god lørdag alle sammen 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg