Big City Life

Åh så sliten jeg er! Men på en god måte! Vondt i beina, tung i hodet, men så gøy vi hadde det i går!! 🙂 Kom hjem klokken fem etter å ha danset hele kvelden..fikk til og med sett Eiffeltårnet på vei hjem! 🙂 Gotta love Paris! 🙂 Og ganske mange pene franskmenn her også by the way :p

Her er forresten bilde fra flyet…er ikke ofte man ser sol når man er ute og flyr så jeg måtte nesten ta et bilde av det 🙂 Flyturen gikk kjapt, fikk tre seter for meg selv så det var jo fantastisk! Hadde tre kinesere bak meg som hadde mye å snakke om..men klarte til slutt å blokke de ut 🙂 Å finne bagasjen sin på Orly var derimot ikke fullt så enkelt! Haha 🙂 Men jeg fant ut av det og fikk kastet meg inn i taxi 🙂

Nærmer meg sentrum..Arc de triomphe! 🙂

“Lost in Paris”: Dette var der taxien slapp meg av og jeg skal innrømme at akkurat her følte jeg meg litt lost..men jeg rundet et par hjørner og da dukket den ene etter den andre butikken opp så da var jeg jo i himmelen! Galleries Lafayettes og Printemps er rett og slett helt fantastisk! Har man penger så er seriøst dette drømmedestinasjonen. Alle designerne er samlet under ett takk med hver sitt showroom! Jeg ble dårlig av å gå rundt og se på de fantastiske kjolene og skoene og ikke ha mulighet til å kjøpe noe av det. For et paradis! Første gang i hele mitt liv at jeg faktisk har vurdert å begynne med shoplifting! Men hadde vel ikke kommet så langt..etter at jeg hadde lagt klart å innse at jeg ikke kunne kjøpe noe her (såvidt) så fant jeg de gigantiske flagship butikkene til H&M, Mango, Zara og Tally Weijl. Fant mye fint der også 🙂 Ble en del shopping kan du si! Jeg fikk så mye å bære på at jeg bestemte meg for å legge alt i kofferten. Det var jo to ganger så mye som var plass til i kofferten så plutselig hadde jeg fått 15-20 tilskuere som stod og så på meg og klappet for at jeg skulle klare å lukke kofferten. Haha..så flaut! Så kom det en dame og satt seg på den og vi fikk den igjen..all good 🙂

Clotilde kom fra jobb i 7-tiden og vi tok en liten runde før vi kjørte hjem til huset til foreldrene hennes på “landet” (cirka 20 minutter utenfor Paris) der jeg bor. Det er et kjempestort hus i mursteinstil..helt annerledes enn noe annet jeg har sett før..litt Hans og Grete feeling. Jeg har fått rom for meg selv med korgseng og greier 🙂 Mammaen til Clotilde var kjempehyggelig..pappaen også, men han snakker ikke et ord engelsk så vi får se om fransken min kommer frem igjen 🙂 Skyndte oss å ta en dusj og ta på noen andre klær for å gjøre oss klar for nattelivet i Paris. En av kompisene hennes hadde bursdag så vi ble en hel gjeng! Ble masse kyssing på kinnene..følte nesten jeg var på Kypros et øyeblikk! 🙂 Kvelden brukte vi på å danse, prate og drikke!! 🙂 På veien gikk fikk jeg sightseeing rundt Seinen og gjensynsgleden var stor da jeg fikk se Eiffeltårnet! Såååå stooort…hehe 🙂

Nå skal jeg gjøre meg klar for en dag med shopping, Avenue Montaigne, Champs Elysees, franske kafeer, sightseeing og party i kveld igjen! Hardt liv!! 🙂 Ha en fin lørdag alle sammen <3

 

2 kommentarer
    1. Det er over ett år siden sist jeg var i Paris nå, skal love at dette frister til gjentagelse. Bodde rett ved Printemps og Lafayette sist, kjempelurt. Paris fornyer seg stadig og blir bedre og bedre for hver gang!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg