Crazy Camden and amazing Oxford

Vi startet London-shopping i Camden Town. For de som ikke har vært der før så mener jeg det virkelig er et MUST når man er i London. Jeg ønsker meg en liten leilighet her også 🙂 Jeg elsker blandingen av dyrt og billig, merker og marked, vintage og nytt, mat fra alle nasjonaliteter samlet på ett sted, og ikke minst…alt det rare man kan finne der 🙂 Var innom masse skobutikker..noen skjulte vintage butikker (et sted fant jeg en Lanvin kjole til 78 pund…seriøst!! Men det var absolutt ikke fasongen for meg..så jeg gikk fra den…men insane..den som leter finner) og så klart Camden Dock..det beste stedet 🙂 Jeg har lett i alle butikker hjemme for å finne noen flate vintersko som ser ok ut, men har ikke funnet noen..i Camden fant jeg to par..et par fra Aldo og et fra markedet..dyrt møter billig..jeg liker det 🙂

Masse rare sko i Camden 🙂

Fant de flate vinterskoene mine på Aldo! Fornøyd med Isabel Marant kopien 🙂

I denne vintage butikken fant jeg en Lanvin kjole! Men vi fikk ikke ta bilder inne 🙁

Vi kikket på mye rart..de hadde masse fine speil..og jeg ble helt forelsket i en grå velurfarget sofa fra Chesterfield..ser den for meg i den fremtidige leiligheten min i London 🙂 Drømte til og med om den! Så var det solbrilleprøving og mye tull og moro før vi endte opp med å kjøpe oss noe mat fra alle bodene. Clotilde ville prøve fish and chips (mine advarsler hjalp ikke) mens jeg valgte mexikansk fajitas. Hun endte med å spise av min….:)

Masse kule speil i Camden!

Cyberdog crazy butikk der alle som jobbet der var totalt ninjautkledd..de søkte folk…

En av spisestedene i Camden 🙂

Min nye favorittsofa..Chesterfield i grå velour..nyyydelig..I want it!

Clotilde fornøyd med å ha fått seg hot chocolate 🙂

Seriøst disse brillene gjorde at det ser ut som jeg har ett øye. Freaky!

Clotilde prøvde seg på fish and chips..men var ikke veldig imponert..

Etter Camden var det på tide med Oxford Street…da hadde jeg klødd lenge nok både i fingre og tær etter Topshop så da var det på tide! Og som vanlig så skuffet de ikke!!! Nesten fire timer tilbragte vi inne i det fantastisk bygget…seriøst…hvorfor har vi ikke Topshop?! Alt annet blir kjipt i forhold. Når det kommer til shopping så er London vinneren. Beklager Paris, dere har ikke Topshop. Jeg fikk med meg både kjoler, sko, jeans og tilbehør derfra 🙂 Ellers var vi innom Forever 21, River Island, Miss Selfridge, New Look og andre butikker jeg shoppet i når jeg bodde i UK 🙂

På plass foran Topshop! 🙂

Det ble så vanvittig mange poser at til slutt så klarte vi rett og slett ikke å bære de lenger. Måtte derfor kjøpe en stor koffert som vi fullte opp…herlig for rygg og nakke og blir avlastet! 🙂 Clotilde ville innom Primark så vi avsluttet der før vi tok tuben tilbake til hotellet og tok en kjapp dusj før vi dro ut og spiste middag på Bella Italia i Bayswater, og videre til Picadilly Circus og alle uteplassene på Leicester Square. Det var innkastere over alt..verre enn i Ayia Napa..ble så drittlei til slutt av vi gikk tilbake til Picadilly og fant en uteplass der vi satt til de stengte rundt 2. For et fantatisk vakkert sted! Det må virkelig være den perfekte venue for bryllup eller bursdag! Jeg ble helt forelsket! Skal definitivt tilbake dit 🙂

Har vært hjemme med handleposene og tatt en dusj før vi er klar for å gå ut for kvelden 🙂

Middag på Bella Italia 🙂

Piccadily Circus by night!

Et nydelig utested vi endte opp på..så vakkert der!


I baren 🙂

Elsker møblene!

Se så fint da?! 🙂

Sjekk den lysekronen!

Måtte ta taxi hjem for tuben var stengt..

Alt vi har handlet..totalt kaos på rommet! Oppdatering fra siste dagen av turen kommer i neste innlegg 🙂 Stay tuned!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg