My crazy UK fashion jeans

Jeg elsker mine nye Balenciaga-inspirerte jeans fra River Island London. Ja de er crazy, og typisk for den avant garde engelske gatemoten, men kombinert med noe enkelt så kan de godt brukes her i landet også 🙂

Haha herlig positur, men måtte vise dere motivet bak også og når man er alene så er det ikke så enkelt med bilder..:)

I går var jeg på kino med Renate. Vi så Kon-Tiki. Den filmen var faktisk overraskende bra, og jeg kjente det var godt med en oppfriskning på historie kunnskapene også! 🙂 Deretter ble det en liten runde på senteret, og en liten tur i min leilighet, før vi dro hjem til Renate og jeg så på når hun laget mat til seg og kjæresten. Så gøy å se på når folk lager mat! På menyen var det ovnsbakt kyllingfilet, stekte grønnsaker og sellerirotpure. Nam! Når maten var klar så dro jeg hjem og tok en tidlig kveld med Bruce Springsteen boken min..nærmer seg slutten nå 🙂

Nå skal jeg på trening..først en halvtime med Jillian som vanlig..så på treningssenteret…målet er å løpe en mil i dag..men jeg vet ikke om jeg har energioverskudd nok til det..får krysse fingrene 🙂

Jeg skriver om første ukes resultat senere! Stay tuned dere som er interessert i det 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg