Mitt andre møte med Jan Thomas

Haha i dag skulle Jan Thomas være på Stord så da måtte jeg jo snike meg til et bilde og en liten chat 🙂 Sist jeg møtte han var i Disneyworld i Orlando i Florida. Da var han ikke i nærheten av like kjent som nå, han var supporter for kompisen Geir Næss som solgte parfymen sin Laila der. Da var all fokuset på Geir Næss..i dag var det definitivt Jan Thomas som stjal showet! 🙂 Jeg følte at jeg burde både sminke meg på nytt fra i dag tidlig og farget håret..men han var bare hyggelig (hva han tenkte er jo noe annet) 🙂

Det var jo litt virkelighetsfjernt da..han er litt dukkeaktig…:) “Heeeiii…jøss så utrolig pene blå øyne du har..og så pent antrukket du er”..haha begynte å le jeg..men kan jo ikke annet enn å like han..for hvem liker ikke komplimenter?! 🙂

Antrekket i dag var brokadebukse fra Zara Paris, gull peplumtopp fra Dorothy Perkins, London og ankelboots fra DNA 🙂

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra to timers trening, og nå er det 30 min med Jillian før jeg hopper i dusjen. Fin fredag alle sammen! 🙂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg