Halvveis og planleggingen godt i gang

Nå er jeg akkurat ferdig med dagens treningsøkter. Kan meddele at jeg i dag er på dag 15 av 30 day shred dietten, altså halveis! 🙂 Jeg feiret med en ny treningstopp fra treningssenteret. De hadde 50% avslag på alle klær..og jeg falt for denne beauty toppen 🙂 Jeg hadde vært litt gladere hvis forrige ukes resultat hadde vært litt mer oppmuntrende, men det hindrer meg ikke. Ingen unnskyldninger for ikke å spise sunt! Jeg har fylt opp både fryser og skap med gode matvarer 🙂 Kjøleskapet skal også fylles opp snart 🙂

Frysen er fylt opp med: gode proteiner som laksefilet, kveitefilet, toskeloins, kyllingfilet og biff, masse frossen spinat og masse frosne bær: jordbær, bringebær, blåbær, bjørnebær og skogsbærblandinger. Gleder meg til å eksperimentere! 🙂

Skapet er fylt opp med: sukrin, mandelmel, johannesbrødkjernemel, kokosfett, oliven- og rapsolje, kokosmelk, fiberhusk, rugmel, havremel, masse usaltede nøtter og frø, havregryn, kakaopulver, vaniljepulver, stevia, hermetiske tomater, tomatpure, bønner, linser, fullkornspasta, masse tørkede krydder etc. Dette skal trylles om til mye sunt og godt etter hvert! Har allerede mange oppskrifter jeg har lyst å prøve..cant wait! 🙂

Ønsker alle sammen en fin kveld og en god start på uken..:)

 

4 kommentarer
    1. Blir nok superbra!
      Koffor ikkje bare droppa shake-kuren og setta i gang med alle disse flotte matvarene? 🙂
      Lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg