Det fantastiske med skiftarbeid er..

MORGENTRENING!! Det bør virkelig ikke undervurderes..og det er noe som kommer til å bli et STORT savn hvis jeg noen gang befinner meg i en situasjon der jeg må jobbe 7 til 15 hver dag..nå er jeg svett og utslitt..men har en utrolig god følelse i kroppen! I can do anything!! Litt sånn følelse 🙂 Først var det en time med intervallspinn der jeg tok meg helt ut..så en lite styrkerunde og til slutt 30 minutter med Jillian…nest siste dagen på level 2 nå!!

Jeg oppdaget i går en ny type Lackerol..sunset licorice, og det er virkelig en av de beste dropsene jeg har smakt i mitt liv. Den blir garantert en gjenganger! NAM!! 🙂

Begynner å bli litt lei av Jillian nå..jeg er virkelig ikke typen til hjemmevideoer og personer som sier det samme gang på gang..har bedt henne holde kjeft mer enn en gang mens jeg holder på..haha..spesielt når hun snakker om jeans shopping. How annoying!! Gleder meg til siste nivå på søndag..blir sikkert hardt! 🙂

I dag skal jeg til Haugesund med mamma, gleder meg! Ønsker alle sammen en super helg! 🙂 klem

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg