Resultat uke 3: -1.1 kg

Da var jeg ferdig med enda en uke…og i går hadde jeg siste dagen på 30 day shred level 2 videoen. I dag startet jeg på siste nivå, det er BARE TI DAGER IGJEN! Det var sinnsykt hardt i forhold til de andre nivåene! Jeg var svett, og hadde høy puls under hele økten. Det brant i beina! Så de neste ni dagene blir definitivt mye hardere økter enn jeg har hatt på de to andre nivåene. Men no pain, no gain right? Jeg må si at jeg var DRITTLEI av level 2 igjen, og for hver dag liker jeg Jillian Michaels litt mindre! Haha..det er så boring med en video der det sier det samme HELE tiden!!

Denne uken ble heldigvis bedre enn sist, 1.1 kg ned fra forrige søndag. Når jeg begynte 29.okt hadde jeg håpet å klare 8 kg på disse 30 dagene, men det ser ut som det var litt vel optimistisk. Hadde det ikke vært jul- og julebord fremover så hadde jeg forlenget dietten med hvertfall to uker, men det har jeg ikke mulighet til så jeg får starte opp igjen etter nyttår. Det er akkurat som om man er litt mer motivert da! Klar for nye ting, changes for the better! 🙂

Ellers har jeg trent ganske mye utenom videoen denne uken: spinning, step, bootcamp og harde styrkeøkter. Jeg sa forrige søndag at jeg hadde tatt hoftemål, livvidde, brystmål, mål av lår og armer. Jeg gjorde det samme i dag og hvis jeg har gjort riktig så er det 1 cm reduksjon både på liv, bryst, hofte og lår. Armene var akkurat det samme som sist søndag. Det er hvertfall riktig vei, men som dere ser på bildet over så eier ikke magen definisjon! Magen har alltid vært min HAT kroppsdel, og er sammen med armene den jeg skal jobbe hardest med å definere.

Jeg lurer på om noen av dere har prøvd å handle på proteinfabrikken eller x-life? Har dere noen anbefalinger? Foruten å spise masse protein, grønnsaker etc. Er det noen spesielle typer pulver jeg bør bruke?

Nå er det Hellstrøm….gleder meg til å begynne å eksperimentere med alle de spennende ingrediensene jeg har kjøpt i det siste! Pakke nummer to fra iherb er allerede på vei i posten! 🙂 Nå vurderer jeg å handle fra proteinfabrikken og funksjonell mat..sååå masse gøy! 🙂 Fin søndag alle sammen 🙂

7 kommentarer
    1. Her i huset bruker vi sjokolade proteinpulveret fra Proteinfabrikken rett etter trening. Jeg blander i banan/melkesmoothie og mannen bare i vann. Da haster det ikke så mye med å få inntatt et ordentlig måltid med det samme/rett etter trening. Jeg bruker og pannekakepulveret fra samme leverandør. Steker opp noen i bakerovnen innimellom og tar med på jobb. Godt å ha de dagene jeg kjører en tidlig morgenøkt før arbeidsdagen starter for alvor.

    2. lineinspirasjon: Kan jeg spørre hvilken sjokolade protein du bruker? Det er så mange..egg protein sjokolade, whey protein sjokolade, diet protein chocolate heaven..the list goes on..:)

    3. lineinspirasjon: ok takk skal du ha..jeg har lagt inn en bestilling på litt av hvert så nå er jeg spent 🙂 har du prøvd easy living barer eller pannekaker?

    4. Har ikke prøvd Easy-life ennå, si ifra om du gjør det da. Om du ikke bestilte Atkinsbarer på første iherb-bestilling så kan jeg anbefale deg å gjøre det. Vi bruker å ta de med og spise underveis på lengre økter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg