Åpen dag, signert instruktørkurs og første Iherb-pakke mottatt

 

Klokken er bare ett og det har allerede skjedd så mye i dag! Etter en forferdelig natt med masse bråk og skriking utenfor leiligheten (de ga seg faktisk ikke før kl 5) klarte jeg å dra meg ut av sengen og på åpent hus på treningssenteret! Det ble en liten styrkerunde på mage/rygg og en effektiv 50 minutters spinningøkt. Vant faktisk en t-skjorte etter timen..haha! 🙂 Ellers så spurte en av eierne av treningssenteret meg på nytt om jeg kunne tenke meg å bli spinninginstruktør. Sist sa jeg nei fordi jeg er livredd for å sitte foran så mange flinke folk og klare å motivere dem til å gjøre sitt beste. Men jo mer jeg har tenkt på det, jo mer lyst har jeg så når han spurte igjen i dag så hoppet jeg i det og skrev meg på kurs! Det skal visst holdes på nyåret en gang..så det blir spennende! 🙂 Kommer sikkert til å få panikk når det nærmer seg, men det gjelder jo å utfordre seg selv? 🙂

Ellers fikk jeg min første Iherb-pakke i posten i dag! Hipp hurra!! 🙂 Så utrolig gøy!! Jeg passet på at ordren kom på 195 norske kroner. Frakten var utenom, men det gikk greit gjennom tollen for det..så det virker som om man kan handle varer opp til 200 kr og at frakten kommer utenom og ikke har noe å si på tollen. Det er jo veldig kjekt å vite hvis det er noen andre som lurer!! 🙂 Hvis det er noen som ønsker å handle så har jeg en rabattkode dere kan bruke: SDG170. Skriv den inn når dere sjekker ut og dere får 5 dollar avslag om ordren er over 30 dollar, og 10 dollar avslag om ordren er over 40 dollar! 🙂

Her er det jeg fikk i posten i dag: sjokoladeprotein, kokosmel, rismel av brun ris, 85% kakaosjokolade til baking, en sjokolade som ser helt fantastisk ut som jeg skal nyte i julen (mørk sjokolade med mandler og havsalt), og steviadråper med sjokolade! Happy baking! Gleder meg 🙂 Ellers er det siste dag på level 2 med Jillian i dag..jeg skal snart i gang! Ønsker alle sammen en herlig lørdag 🙂

2 kommentarer
    1. Jeg opplever iherb-bestillingene som deg. Varer opptil 200 nkr, så slipper man toll. Frakten regnes utenfor summen på varene. Så gøy at du har meldt deg på instruktør-kurs. Jeg tror det er kjempelurt å gå utenfor sin egen komfortsone innimellom. Det er det man kaller livets skole. Den skal ikke undervurderes!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg