Eat clean, train dirty!

Hva syns dere om den nye treningstoppen min? Det er den dyreste toppen jeg har kjøpt på lenge! For det første var den dyr i utgangspunktet, for det andre tok det evigheter å få den og for det tredje måtte jeg betale 200 kr i toll for å hente den..på spreadshirt.no!! Dont ever go there 🙂 Men heldigvis var den fin da 🙂

Det nye mottoet mitt 🙂

Ellers har det vært åpent hus på Sport-Treff i dag..masse folk, kjekke timer, masse energi!! 🙂 Trude var med på yoga og coreball og Anne Kathrine på coreball, cross fitness og bosu/pilates. Herlig dag med masse bevegelse 🙂 Jeg har akkurat løpt gjennom dusjen før jeg skal ned igjen en tur om en times tid og treffe resten av gjengen 🙂 Ellers skal jeg bruke kvelden i dag og hele dagen i morgen til å sy sammen et Stram Opp program som jeg skal øve inn på mandag 🙂 God lørdag 🙂

6 kommentarer
    1. Dette med toll er så damn irriterende. Jeg er utrolig dårlig på nettshopping, skjønner meg ikke på det. Men iherb, det får jeg til. Er det toll på alt av produkter når man handler for over 200 norske, vet du det? Nå er jeg heldig som reiser mye og handler enormt billig i USA og Asia mht treningstøy, helsekost osv. Når starter du opp for alvor i instruktørjobben? Jeg har vært lite på blogg.no etpar dager nå….

    2. lineinspirasjon: Ja det er utrolig irriterende! Jeg har handlet mye og pleier å ha kontroll på det! Hvis nettsiden er norsk så skal det ikke være toll. Her ble jeg tydeligvis lurt til å tro at nettsiden er norsk, mens den er engelsk med norsk domene, språk og valuta. Dårlig gjort! Prøvde å sende en klage men fikk bare til svar at de ikke skjønte språket. Det er maxgrense på 200 kroner på det aller meste utenom bøker der er det 1000 🙂 Ja skulle gjerne reist litt og handlet treningsklær jeg også…er jo så vanvittig dyrt her i landet! Men jeg har en kjempegod veninne som driver getinspired.no så jeg må jo handle litt der..heldigvis ingen toll..og super service 🙂

    3. Ja, jeg har besøkt getinspired siden du har skrevet om nettsiden før. Mye fint der, men jeg sparer jo mye på treningsklær når jeg reiser, så…Ellers grense på 1000 på bøker, det visste jeg IKKE.

    4. lineinspirasjon: Ja det skjønner jeg 🙂 Jeg skal forresten ha mine første timer på treningssenteret på torsdag…spinning og stram opp..så er det step/styrke neste tirsdag! Skrekk og gru 🙂

    5. Da MÅ du skrive litt om hvordan du opplever det å starte som instruktør Jeg hadde en rævva time med en klasse på torsdag. Dømte skikkelig dårlig osv. men så gikk det megabra med klassen deretter. Selv om jeg har vært idrettslærer siden 1995 så feiler jeg mye innimellom. Lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg