Pakke fra Allergimat og ost på tilbud

Jeg handler mer og mer på nettet og etter ha surfet og lest om hva som er bra og spise og ikke har jeg også begynt å søke etter gode nettbutikker for alternative matvarer som ikke finnes i butikken. Valget har så langt falt på iherb, proteinfabrikken og allergimat. Så langt har jeg mottatt pakker fra iherb og allergimat og er strålende fornøyd med det. I dag fikk jeg min første fra allergimat. Den inneholdt det som dere ser på bildet over: sukringold, malte mandler uten skall, sukkerfri bringebær og jordbærgele, sjokolader med 70% kakaoinnhold, pofiber og en pakke med vafler fra easyliving.

Ellers var det tilbud på ost på Spar i dag…29 kroner for en pakke…så da hamstret jeg..haha! Den holder seg til mars så regner ikke med det skal bli noe problem! To til meg og to til mamma! 🙂

I dag var det ikke noe spennende på timeplanen på treningssenteret og jeg hadde lite lyst å gå opp der på egenhånd når jeg skal ha knallharde økter i morgen, så etter Jillian ble det en times tur i stedet 🙂 Var innom Linda’s gym på veien for å sjekke om de hadde proteinpulver (fikk tips om det), og de hadde masse! Så da vet jeg hvor jeg må gå neste gang jeg får lønn 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg