Pakke fra Proteinfabrikken og time med PT

Det er masse pakker i posten om dagen..føles nesten som julaften 🙂 I dag ble jeg vekket klokken 8 med en melding fra posten om ankommet pakke fra Proteinfabrikken. Spennende! Jeg kjørte nedom posten før trening og dette var det som ventet meg: Sjokoladeprotein, pannekakeprotein, fry light rapsolje spray til steking, omega 3 kapsler, noen easyliving produkter i form av sjokoladebarer og pannekakemix, popcorn og sukkerfrie marshmallows! Gleder meg til å ta det i bruk! 🙂 

Ellers hadde jeg min første (og siste?) PT økt i dag! Det var hardt! Brant både i bein, armer og rygg! Spesielt i håndleddene!! Men klarer jeg å fortsette fremover minst 2 ganger i uken med det programmet jeg har fått så tror jeg at jeg skal få strammet opp korsettet, få en sterkere rygg, og ikke minst mer styrke i armene. Hurra for det! 🙂 Nå skal jeg snart på jobb, ønsker alle sammen en fantastisk helg! 🙂

2 kommentarer
    1. La Nouba marshmallows! They also have fantastic “chocolate”bars!
      And sugarfree jams (haven’t tried)
      We have those alomost in every store in here 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg