Julebaking på en litt sunnere måte

Åh i går var den store bakedagen, og den fortsetter etter trening i dag 🙂 Her ser dere alle ingrediensene som ble brukt..jeg prøvde meg på masse forskjellige varianter av sunnere julekjeks og kaker..spennende! De ligger godt nedpakket i bokser..deig til kakemenn og pepperkaker som jeg laget i går ligger i kjøleskapet hos mamma. De skal bakes ut litt senere 🙂 Tenkte jeg også skulle prøve meg på litt julegodter i dag…så du kan glede deg til onsdag Renate..da blir det smaking…hihi 🙂

Halveis i bakingen 🙂

Jeg har laget knekkebrød med nøtter, frø og fiberhusk! Mamma skrøt veldig så jeg gleder meg til å prøvesmake disse 🙂

Samme gjelder disse middelhavskjeksene med olje, havsalt og krydder 🙂

Enkle påleggskjeks kan jo være greit å ha..er de gode så tar jeg med noen på julefrokosten neste søndag 🙂

Protein havrecookies og kransekakestenger healthy way 🙂

Pepperkake kjeks og marsipankjeks 🙂

Brun-hvite kjeks og sjokolade- og mandelflarn.

Sjokolade- og nøtteruter til slutt.

Jeg legger ikke ut oppskrifter før jeg vet hvordan det smaker..gidder ikke å anbefale noe som er helt forferdelig liksom 🙂 Nå er jeg akkurat ferdig med Jillian og tilbake fra en tur på treningssenteret. Der ble det 6 km på mølla og en gjennomkjøring av programmet jeg har fått…hardt 🙂 Stay tuned for results later!

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg