Resultat uke 4: + 0.1 kg

I går var regnbuen så tydelig at jeg faktisk måtte ta bilde..helt fascinerende 🙂 Så dere den? Ellers har det gått dårlig med vekten denne uken. Jeg har trent mye, fått eget program som jeg har fått gjennomgått to dager, vært på bootcamp, mange kondisjonstimer og litt styrke. Har også gått litt tur og selvfølgelig level 3 av Jillian hver dag. Men jeg har ikke vært flink nok med kostholdet.

Mamma tok bilde av meg når jeg holdt på med level 3 hjemme hos dem i går kveld…her er det walking plank..haha 🙂 Jeg er så DRITTLEI av den videoen..det er to dager igjen med den og når jeg er ferdig med det så skal jeg seriøst aldri se på den igjen!! Hjemmetrening til video er rett og slett helt forferdelig. All ære til de som driver med det fast! Jeg spyr!! 🙂

Og i dag har vi bakt og bakt og bakt igjen! Så nå er alle boksene fullt opp og jeg er klar for besøk! Konsistensene på alt blir veldig annerledes med disse sunne ingrediensene…så vi får se 🙂 I dag var det dette som stod på menyen:

Begynte med sjokoladetopper.

Hjalp mamma med å kverne deig til kaker til besto og besten…sprut..

og kokoskranser 🙂

Julebrownies healthy way!

God kjevlehjelp av mamma 🙂

Uttrykking! 🙂

Sunnere kakemenn..cant wait 🙂

Proteinpuffet havre…nam gleder meg!

Lavkarbo marsipan med sjokoladetrekk..ble litt griseri..

Sukkerfrie kokosboller…kom sjokolade og kokos på dem etter hvert altså 🙂 Disse ble suksess for både mamma og pappa skrøt! 🙂

Smeltet mørk sjokolade med havrefras!

Lavkarbobiscotti…elsker biscotti så denne har jeg virkelig tro på..men tok noen timer!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg