Resultat 30 day shred: – 5.7 kg og litt sterkere

Da er jeg endelig ferdig med 30 day shred dietten! Det beste med det hele er å være kvitt Jillian! Det har vært utrolig slitsomt å gjennomføre de 30 minuttene med den videoen hver eneste dag i 30 dager. Ikke fordi det er så forferdelig tungt, men fordi det er vanvittig kjedelig å gjøre det samme dag etter dag, å dra med seg videoen hvis du skal være borte en helg, og å høre de samme kommentarene og spøkene om igjen og om igjen og om igjen. Videoen er levert hjem til mamma og pappa..jeg orker ikke å se på coveret en gang! 🙂 Takk for meg Jillian!

Når det kommer til resultatet så kan jeg bare si en ting: JEG SER IKKE SÅNN UT! Haha..men det var heller ikke forventet. I kombinasjon med en streng diett på lite kcal har jeg gått ned 5.7 kg på disse 30 dagene. Jeg har også blitt sterkere når det kommer til pushups. Før var det tungt på knærne..nå er de mye enklere og jeg klarer til og med noen strake. Det føles som et stort fremskritt for en som er så svak i armene som det jeg er! 🙂 Når det kommer til magen så har ikke den fått noe mer definisjon. Det er nok den hardeste utfordringen av de alle, men jeg håper og tror at hvis jeg jobber mot det fremover, med fokus på de store muskelgruppene, og slyngeøvelser i tillegg til kosthold, at det skal være håp 🙂

Ellers kan jeg si at jeg i løpet av disse 30 dagene har hatt utrolig fin hud! Man får ingen uren eller blank hud av å spise så ren mat. Det er utrolig deilig! Magen har også hatt det kjempebra..jeg har ikke vært sulten eller mett, bare passelig hele tiden, og det har ført til at jeg har klart til å yte veldig bra på trening! Jeg har hatt mye energi, overskudd og med unntak av noen dager med vonde knærne så har det vært lett og kjekt å trene hver eneste dag! Flere av dere har spurt etter et “formbilde” så her kommer det. Det er tatt om morgenen da magen er slankest 🙂 Kunne absolutt vært verre, men jeg ønsker meg en definert mage!

Jobber HARDT med å printe dette inn om dagen!! Jeg har i løpet av disse dagene også lest vanvittig mye om kosthold og trening, blitt mer og mer interessert i styrketrening med frivekter, sunnere matvarealternativer og er skikkelig giret på å begynne å integrere det i hverdagen min. Jeg skulle gjerne tilbragt 10 timer daglig på treningsstudio dersom tiden hadde tillatt det..kunne virkelig tenke meg en jobb innenfor trening/ernæring. Synes det er kjempespennende!! Jeg har fått styrkeprogram med fokus på store muskelgrupper, har virkelig fått taket på bootcampen og søker stadig større utfordringer! Gleder meg til Cross Fit!!!

I dag laget jeg PROTEINPIZZA med salat, og jeg fikk Renate som middagsgjest. Det var kjempegodt! Og superkoselig! 🙂 Oppskrift på pizzaen kommer på bloggen…den skal lages igjen! Nam! 🙂 Fikk også smakt på en del av julekakene jeg laget i helgen..noe var godt, noe ikke fullt så godt, og noe gjenstår til i morgen!

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. jeg synes du er et supert eksempel på om man vil,så får man det til! du har jo virkelig jobba for det og engasjert deg i det også,så det er deg vel undt med så fine resultater! 😀 synes så absolutt du har fått fin definisjon på magen 🙂 (det som er igjen av den :P)

    2. Pizzaen blei knall:-) fantastisk gode julegodiser, spesielt kokosbollen! Kjempe koselig å komma på besøk! Syns du ser veldig fit ut eg!

    3. Renate: Ja den ble god! 🙂 Thanks..skal lage masse kokosboller til deg jeg!! 🙂 Alltid kjekt å være med deg..må treffes litt oftere 🙂 Fremdeles mett!! Haha..:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg