Julenegler og julestress

For noen stressende dager dette er! Dagen i går foregikk som følger: forsove meg, trene, ta sol, dusje, innom jobben, handle, ta ut av den stappfulle oppvaskmaskinen, vaske klær og rydde alle krukkene på plass inn i de altfor små skapene igjen, kjøre hjem til mamma og pappa, lage lasagne (som forresten var utrolig god til å være så sunn), spise, rydde opp etter alt, lage biscotti, steke biscotti mens vi pyntet juletre, fikse neglene til jul, pakke inn ALLE julegavene, rydde, kjøre hjem og pakke ut før jeg kunne legge meg. Dette resulterte i en dag på 17 timer og en trøtt jente som var i seng rundt halv fem. Denne dagen har ikke stort bedre fremtidsutsikter 🙂 Starter også med trening. Uten det hadde jeg aldri kommet gjennom disse dagene…haha 🙂

Forøvrig så er jeg veldig fornøyd med krukkene dere ser på bildet over! Utrolig oversiktlig å greit og samle alt melet, frøene, nøttene etc i sånne 🙂

Ventet også en ny treningstopp på meg i postkassen i går..Kari Traa Butterly topp. Den er så vanvittig myk! 🙂

Lasagnen ble god, men kunne i følge pappa og Fredrik ikke måle med seg med Toro sin 🙂 Mamma likte den hvertfall godt 🙂

Juletreet ble pyntet 🙂

Jeg fikk etter midnatt lagt nye negler..og herregud så herlig det er! Pyntet med litt grønne og røde steiner til jul 🙂

Håper alle får en super (og litt mindre travel) lørdag! 🙂

 

10 kommentarer
    1. Fantastisk system du har fått til på kjøkkenet. Har du kjøpt glasskrukkene billig et sted?
      Jeg har aldri hatt negler (kunstige), er det ikke vanskelig å få gjort noe i huset med de uten at de blir ødelagt?

    2. lineinspirasjon: Ja på Søstrene Grene! Tror jeg betalte under 20 kr per stk for de største..10 for de minste! Er veldig oversiktlig og greit, skulle bare hatt litt mer skapplass 🙂 Gelenegler er noe tykkere enn vanlige negler så jeg kan gjøre alt med dem (utenom bowle) 🙂 Prøvde jo å klippe de ned i sommer, men det var helt forferdelig..blir en vane..jeg kan ikke leve uten 🙂

    3. Squashlasagne? Vil anbefale deg å også prøve den lavkarbolasagnen som er rundtom på mange blogger også :). Der lager du lasagneplatene selv. Jeg pleier avogtil å bytte smøreosten i platene med most cottage cheese dersom jeg lager til folk som ikke vil ha fet mat..
      God jul 🙂

    4. Høres ut som du har hatt noen fulle dager ja, hehe:) Men tenk så deilig når du kan slappe av i julen, det blir nok godt til deg:)
      Kjempefine negler også, tenkte å ordne mine her i Gøteborg jeg også, men har liksom ikke tatt meg tid til det..
      Håper du får en superfin kveld, noe jeg tror du får:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg