Klar for årets første julebord

Foruten at jeg våknet til dette i dag (huff og æsj og fy) så er jeg klar for årets første av fem julebord! 🙂

Det er 1.desember, datoen er skiftet og den gamle nissen på plass i toppen! 🙂 Juletiden er i gang!

Jeg har fått pakkekalender hos mamma og nr. 1 er åpnet. Det var en flaxkalender! Enda en kalender..yahoo!! Kanskje jeg blir millionær i år?!! Tusen takk mamma 🙂

Dagens treningsøkt er unnagjort, jeg har lest i den nye utgaven av iform mens jeg har drukket fra min nye rosa shaker..smakte ekstra godt i dag 🙂

Jeg har også fått pakke fra iHerb! Proteinbarer, peanøttmel og peanøttpulver..og popcorn 🙂

Jeg har bakt et sunt alternativ til juledesserten som skal bli med på julebordet i kveld! Er den god så kommer det oppskrift 🙂

Julebordkjolen for kvelden er klar..

Samme med skoene 🙂

Neglene har fått glitter på seg og tærne litt rødt 🙂 Så det eneste som gjenstår nå er maten! Alle ingredienser er innkjøpt så dette blir spennende 🙂 Gleder meg til i kveld folkens! 🙂 Ønsker alle sammen en super helg! Klem

2 kommentarer
    1. Takk Tor-Inge! 🙂 Jeg skal nok spise litt pinnekjøtt, men bytter ut potet og kålrabistapp med grønnsaker! 🙂 I stedet for riskrem blir det homemade cake av cottage cheese, bær og gele av funlight 🙂 Håper den smaker bra..jeg har eksperimentert! 🙂 Jeg leser mest Iform..og litt aktiv trening..er shapeup bedre? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg