Vinter og sommer

Hvorfor jeg hater dette:

– Iskaldt, vondt og uansett hvor mye jeg kler på meg så hjelper det ikke for kulden kommer langt innenfra. Føles ut som jeg konstant er naken i verdens største fryseboks.

– Sprukne hender, lepper, inntørket hud og stive skuldre og nakke fordi man fryser konstant.

– Problemer med å puste.

– Skyhøye strømregninger til tross for at temperaturen inne er umulig å holde på et levelig nivå. Har derfor måttet investere i flere ovner i dag, ergo enda mer strøm.

– Kø, trafikkulykker, gamle damer som faller og brekker lårhalsen og alle andre som faller og ødelegger halebeinet. Au.

– Lengre tid om morgenen for å skrape is av bilene for de som ikke har garasje eller motorvarmer.

 

Hvorfor jeg elsker dette:

– Varmt og godt, avslappet og skuldrene kan henge der de skal henge…fantastisk 🙂

– Myke hender og lepper og fantastisk myk fuktig hud, til og med uten at man smører seg 🙂

– Ingen pusteproblemer 🙂

– Kjempelave strømregninger…det kan aldri bli for varmt…A/C er noe tull! 🙂

– Mindre trafikk, folk er i bedre humør og det er bedre plass på sykehusene 🙂

 

Åh som jeg lengter tilbake til Kypros i disse dager…jeg har ikke ord!

 

 

 

3 kommentarer
    1. Åhh, jeg er så enig <3 Gleder meg som et lite barn til å reise til Australia nå!! Iiihhhh!
      Håper du får en fin dag, selv om kulden har kommet for å ta oss:(
      Klem fra meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg