Julestemning og dagens knekkebrødlunsj

Jeg har så mange bilder av forskjellige ting som jeg ville vise dere så da tenkte jeg at jeg kunne like godt samle alt i ett innlegg 🙂 Jeg har jo begynte å åpne kalendergaver fra mamma og det er like spennende hver morgen 🙂 2. desember fikk jeg tøfler og de er fantastisk gode å ha i disse kalder timer! Første jeg tar på når jeg står opp og siste jeg tar av når jeg legger meg..haha 🙂

Årets adventsstake ble seende slik ut. Koselig med ett lys søndag kveld 🙂

I går var mamma og jeg i Haugesund og fikk handlet en god del julegaver. Herlig å få begynt på det 🙂 Var koselig pyntet på Markedet!

Mamma i prøverommet 🙂

Vi spiste lunsj på et bakeri på Amanda. Godt brød med ost, salt, tomat, agurk og paprika 🙂

Og sjekk dette da! SJEKK DETTE!!!! Jeg holdt på å hoppe i taket når jeg fant disse på OBS! Jeg måtte gjøre seiersdansen rundt hyllen og snakke med meg selv og rope høyt HURRA! Noe av det jeg savner aller mest med Kypros er granatepler!! Og dette var skikkelig granatepler! Store saftige flotte pommegranates! NAM! Jeg brydde meg ikke om den svinaktige prisen og slo til med en bærepose full! Granatepler for flere hundre kroner skal NYTES fremover! JOY! 🙂 Fant også det fatet dere ser under på Living..har vært på jakt etter et sånt helt fat til salat, taco etc en stund og dette var billig og bra 🙂

Ovner var hovedinvesteringen på Haugesundsturen! Jeg falt for denne store i retrostil så den fikk bli med meg hjem! Nå er det to store ovner på fullt døgnet rundt i tillegg til viftovn når jeg er i rommet..gleder meg til strømregning..jeg syns fremdeles det er kaldt her! I HATE winter!!

Nå er jeg akkurat ferdig med dagens treningsøkt, og har nytt en lunsj som bestod av salat og hjemmelaget knekkebrød med kremost og frukt. Nam! Nå skal jeg snart gjøre meg klar for jobb. Noen som vil ha oppskrift på knekkebrødene? 🙂

4 kommentarer
    1. Bruker du nøtter og tørkede frukt i knekkebrød? Har begynt med det i det siste, smaker helt usannsynlig godt!
      Tenker granateplene dine havner i magen fort, ja. Innmari godt, er det. Jeg spiser fortsatt et stort for dagen over grøten min, og huda mi er fortsatt så og si fri for betennelser/acne. Hvordan spiser du granateple?

    2. lineinspirasjon: Jeg bruker nøtter! Men har ikke prøvd med tørket frukt! Hvilke frukter bruker du?

      Jeg elsker å spise granateple alene, men syns det er kjempegodt i salater og grønnsaksblandinger, spesielt med halloumi! Jeg kan virkelig ha det til alt! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg