Julegodteri og granateplelykke

Åh sjekke dette da..det er HIMMELEN for meg! Får jeg granateple så trenger jeg absolutt ingenting mer i hele verden! Jeg skrelte fem stykker som jeg har gått og nippet til i kjøleskapet i et par dager…nå er det nesten tomt..resten forsvinner nok i dag. Godt jeg har fem stykker igjen! Disse var så store og saftige at jeg følte virkelig jeg var på Kypros! Må definitivt tilbake til Haugesund og kjøpe flere 🙂 Hyl ut hvis det er noen som skal innom Amanda og har mulighet til å ta med noen hjem! 🙂

I går kveld etter personalmøte med jobbjentene prøvde jeg med på litt julegodteri i sunnere varianter. Det ble litt grisete, men jeg satser på at det blir godt. Orket ikke smake i går kveld så vi får se i dag 🙂 Nå skal jeg på trening før jobb, og i kveld kommer Fredrik hjem. Gleder meg til det! Han har bestilt proteinpizza så da blir det spennende å se om han liker den 🙂

Sjokoladekonfekt med havsalt og pecannøtter var en av julegodtene som stod på menyen i går kveld..

Sammen med bounty som var uendelig grisete og forferdelig vanskelig å forme..den bør være god!

Resten av den smeltede sjokoladen brukte jeg til å dyppe noen sukkerfrie marshmallows oppi…blir det godt mon tro? Jeg blir kvalm av alle sjokoladebildene så tidlig på morgenen! Haha 🙂 Ellers har jeg forresten funnet ut at jeg har lyst å satse på en fremtid i treningsbransjen. Fitness-alternativet til NIH er det som virker som den beste løsningen foreløpig. Da får man treningsveileder, PT, kosthold og helse i en og samme utdannelse. Exciting! 🙂

 

 

 

4 kommentarer
    1. Da er du og virkelig på granateplekjøret. Jeg er litt spent på hvordan morgendagen blir.Det er tomt for granateple i kjøleskapet for første gang på en månded. Konfekten din ser forresten goood ut!

    2. Her på Østlandet er det mange ordinære matbutiker som selger granatepler. Men de er gjerne både skrumpete og altfor dyre. Frukt & Grønt/innvandrerbutikkene, derimot, er HEAVEN med tanke på granatepler. De største på favorittbutikken min veier nok et halvt kilo!

    3. lineinspirasjon: Åh herlig! De som jeg fikk tak i i Haugesund er også 1/2 kilo..fantastisk! De de har på Stord koster det samme men er som du sier helt innskrumpet og så små at det er ingen saft igjen i frøene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg