Fin fredag

Sjekk den søte nissen jeg fikk i pakkekalenderen hos mamma i går! Kjempeskjønn! 🙂 Passet perfekt inn i leiligheten min med fargene! Ellers så hadde jeg en fin fredag i går 🙂 Startet dagen med en herlig treningsøkt, fikk unnagjort litt papirarbeid, ryddet litt og laget en stor skål med gele til kvelden. Så var det noen timer på jobb før jeg dro hjem til mamma og pappa og laget proteinpizza til Fredrik og pappa, verdens største skeptiker når det gjelder sunnere matalternativer. Heldigvis falt denne i god smak hos begge to! Kryss i boken til meg! 🙂 Til dessert hadde vi fun light gele med vaniljekesam og bær! Nam..bedre får du det ikke! 🙂 Pappa var usikker på om han kom til å overleve vaniljekesam i stedet for vaniljesaus, men jammen gikk det bra det også. To kryss i boken! 🙂 Mamma var ute med klubben så hun fikk ikke smake 🙂

Vi var sløve i sofaen etter middagen 🙂 Fredrik har øynene igjen..det hadde pappa også så jeg gadd ikke poste bilde av han 🙂 Fin familie..

Fredrik hadde pepperoni på sin pizzadel! Æsj! 🙂 Men ellers smakte det like godt som sist 🙂 Og ikke minst, denne pizzaen er knallbra for vekten 🙂 Jeg dro hjem rundt ett og da var det fremdeles full bass i naboleiligheten..hvis det fortsetter så kommer jeg seriøst til å dø. Alt rister, det er helt insane. Heldigvis dro de ut rundt klokken 2 så da kunne jeg egentlig legge meg. Nå er det pepperkakehuslaging som står på planen før trening og julebord med fine jenter i kveld 🙂 Legger ut bountyoppskrift senere til dere som har spurt etter den! Fin lørdag! 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg