Pakke fra Get Inspired

I går hadde vi photosession hjemme til ære for verdens beste Silje Landevåg som driver den sporty nettbutikken Get Inspired 🙂 Jeg har fått så mye fint derfra i det siste så jeg lovet et blogginnlegg på det..her er masse bilder!! 🙂 De første viser favorittantrekket mitt: blå shiny tights, løs svart topp med fine detaljer både fremme og bak, og sko fra Asics. Disse tror jeg er utsolgt, men her finner du noen lignende kjempefine 🙂 Buksen har kjempegod passform..høy på livet, sitter godt, fin lengde, og ikke minst..en fantastisk flott farge!!

Ser ut som klærne fungerer perfekt til å bevege seg, gleder meg til å teste det ut skikkelig!! 🙂

Denne craft tightsen er også veldig grei til styrke og spinningtimer. Sitter fint og føles god å ha på seg. Tror dessverre den også er utsolgt, men det finnes en kortere variant av en lignende tights her.

Toppen er forresten min egen 🙂

Til slutt så har jeg endelig prøvd meg på en antishake bukse..Silje har skrytt sånn over den så fant ut det var på tide..:) Har heller ikke fått prøve den på trening enda, men i likhet med den blå tightsen så er den høy på livet og føles veldig bra! Jeg synes det er fint at den er helsort for jeg har så mange sorte med små fargedetaljer. Nå kan den matches til absolutt alt 🙂 Toppen er fra Hummel og den fikk jeg i busdagsgave hos Camilla 🙂

Skoene bruker jeg til å stå i resepsjonen på treningssenteret og diverse andre lignende ting. De er litt flate til å trene i, men veldig søte og passer fint til rolige aktiviteter 🙂 Ser ut som de også er utsolgt!

Syns dere bør teste ut Get Inspired jenter! 🙂 Masse fint, rask levering og gode ordninger for returer og lignende 🙂

7 kommentarer
    1. Liker spesielt den blå tightsen, knall-lekker farge. Ser vi har mye lik smak på treningstøy. Måtte innom hjemmesiden til getinspired igjen. Ja, de har mye lekkert der! Men må nok vente siden det blir billig reise-shopping på meg i månedene fremover.

    2. lineinspirasjon: Ja den er min favoritt Line..så gøy med noe annet enn svart bukse 🙂 Gleder meg til du skal på nye eventyr 🙂 Jeg gleder meg også til neste Oslotur..tenkte jeg skulle prøve og se om jeg fant mathallen..har du vært der?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg