Jobbtilbud på Kypros

Åh dere..jeg fikk julemail fra den gamle sjefen min på kontoret i Larnaca her om dagen..koselig at han husket på meg etter så lang tid! Hotforex blomstrer virkelig om dagen. Valutahandel er en industri som bare ser ut til å vokse seg større og sterkere for hver dag! Og savnet mitt til Kypros blir jo ikke akkurat mindre ettersom vinteren er på god vei over oss. Jeg svarte tilbake og takket for at han husket meg og ønsket han god jul tilbake. Da fikk jeg svarmail: “Jeg tar deg gjerne tilbake dersom du trenger jobb. Jeg kan øke lønnen din med 60% fra det du hadde forrige gang og så kan vi ta en review på det etter 6 måneder”. Can you believe it?? Jeg har SÅÅÅ lyst å takke ja!! Jeg savnet mitt kjære lille Larnaca paradis mer og mer for hver dag!

Leiligheten min på toppen med beach view og butikker i kjelleren..cant be better 🙂

Treningssenteret der er helt supert så det er ingen problem! 🙂

Jul i Larnaca…uslåelig 🙂

Og stranden da! Strandliv fra april til november..blir ikke stort bedre enn det 🙂

De fantastiske frukt og grønnsaksmarkedene som bare gjør at du har lyst til å spise sunt hele tiden! 🙂

Kort vei til Ayia Napa og party party 🙂

Fine kvelder med venner og herlig besøk fra Norge innimellom 🙂

Mamma og Fredrik på besøk i Larnaca mars 2012 🙂

Miss it <3

 

9 kommentarer
    1. lineinspirasjon: problemet er at til tross for øken så er jeg redd for at det fremdeles ikke er nok..er ikke i nærheten av norsk butikklønn engang 🙂 det hersens studielånet jeg må leve med resten av livet…:(

    2. Åååh, for et herlig liv!! Men ja, skjønner hva du tenker om lønna fortsatt ikke blir bra nok med økningen, man har jo alltids studielånen man må huske på..:/ Så utrolig kjedelig! Hvor lenge jobbet du der?

    3. Life of Elle: Jeg studerte der i 2 år og jobbet der i 2 år totalt 🙂 Det er et fantastisk sted å bo..elsker å kunne være ute hele tiden 🙂 Jeg får prøve å forhandle meg litt høyere..haha! Men det er en veldig bra lønn til å være Kypros..hadde jeg ikke hatt noen lån så hadde det nok gått akkurat..

    4. Life of Elle: Det er faktisk det hardeste studieåret jeg har hatt i mitt liv (MBA). Flyttet omtrent inn på skolen..hver eneste helg..ingen alkohol på fem mnd! Haha..men lærte mye..og sommerferien var amazing 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg