Min nyeste peplum

Denne toppen skulle vi egentlig få inn i butikken. Men på grunn av noe kluss så gjorde vi ikke det. Jeg hadde SÅ lyst på den så lykken var stor da jeg fant den på Floyd butikken i Bergen forrige søndag! Jeg får aldri nok av peplum og akkurat nå er dette favoritten 🙂 Ellers var jeg utrolig misfornøyd med å våkne til frost i dag..jeg hadde ikke lagt isskraping inn i planene før jobb, men den var jo bunnfrossen! Måtte skrape så lenge at jeg nesten kom for sent på jobb!

Julehandelen er veldig rolig. Jeg tror folk handler mye på nett…i går hadde jeg forresten noen som stjal flere kjoler fra butikken før jeg oppdaget det. Så utrolig irriterende! Etter jobb laget jeg kokosmakroner, konfektkaker og en fantastisk musli som dere må prøve! Jeg klarte å få begge røykvarslene i leiligheten til å gå av når jeg stekte muslien..haha..det er noe alvorlig galt med komfyren min! Fosset bare ut med røyk og ingenting er brent. Det er heller ingenting brent i bunnen av den så I dont get it! Må få pappa til å se på det tror jeg 🙂 Kan ha noe med at håndtaket er løst å gjøre..men skulle kommet ut varme da og ikke røyk vel? Jaja..muslien må dere prøve så jeg legger ut oppskrift senere

Vi har forresten 30% på alle varer i butikken i dag! Og åpent til kl 23! Kanskje vi sees 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg