Julefest

Da var nok en travel dag overstått 🙂 I går var det KØ over absolutt alt og jeg kjente at tålmodigheten virkelig ble strukket til det maksimale! Jeg stod i kø i 30 minutter for å komme meg på trening, bare for å finne ut at nøkkelkortet ikke virket og jeg måtte snu uten å få trene. Dårlig start på dagen! Så skulle jeg ta sol, men det var ikke en eneste sol ledig så det ble ikke det heller! Jeg ga opp og dro hjem til mamma og Fredrik. Laget Sarah Bernard (har ikke smakt enda, men de ser gode ut) og pyntet pepperkaker før det var å komme seg i bilen og hjem og dusje og kle meg for kvelden. Valget falt på en hvit langermet kjole fra Floyd kombinert med sølv og strass 🙂

Knut Olav hadde invitert til STOR julefest og stappfullt hus. Var veldig koselig!! 🙂

Anne Kathrine og Gunvor 🙂

Thomas og jeg. Til tross for at kamera lå i vesken hele kvelden så var dette de bildene jeg klarte å ta. Haha. Kvelden endte på Stiletto der det ble drinker og litt dansing..masse folk!!

Fredrik overnattet på luftmadrassen og vi har akkurat kost oss med “sunne” lusekatter til frokost 🙂 Nå er det pakking som står på planen før vi drar til Bergen 🙂 God lillejulaften!!

 

2 kommentarer
    1. Sara B er favorittkaken min! Du er en tålmodig sjel som har bakt den. Vi har en gammel dame i bygda som er superflink på baking. Har flere frysere fulle og selger kaker. Vi har fått en Sara B i julegave av noen som har kjøpt hos henne. Har såklart prøvesmakt flere ganger allerede.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg