Opplæring på Sport-Treff

Jeg føler at det er veldig mange forandringer for tiden. Satser på at det er en god ting. Julepynten er pakket tilbake i esker på loftet, Fredrik har reist tilbake til Bergen for å starte neste semester og kjøleskapet er tømt for usunnheter. 

Jeg stilte tidlig på Sport-treff i dag til smilende ansikter som møtte meg i resepsjonen. Fikk svette godt på Christin sin spinning og styrketime, og hadde et møte med henne etterpå. Nå er jeg hjemme en tur for å dusje etc, men skal ned igjen på flere timer litt senere..det blir en hard treningsuke..og det liker jeg! Eneste minuset er gangsårene fra de nye løpeskoene som ikke vil bort. Jeg har plastret meg opp så godt jeg kan..håper det holder uken ut 🙂

Fikk opplæringsplan for denne uken i dag. I ettermiddag skal jeg få en gjennomgang på spinning..det var veldig annerledes sykler enn det er på Heiane, og det var litt varmere i rommet, så det tar sikkert litt tid å venne seg til det. Får se om jeg klarer bootcamp etterpå 🙂 I morgen er det kettlebells, step/styrke og pilates som skal gjennomgåes. Onsdag er det tidlig på an med Christin igjen for så å få et kurs i spa avdelingen. Torsdag skal jeg være med litt i resepsjonen og være med på spinning og kettlebells timer etterpå. Fredag og lørdag er det trening både tidlig og seint. Lørdag er det ÅPEN DAG på Sport treff så da håper jeg mange av dere kommer for å sjekke ut tilbudet. Den nye timeplanen deres er smekkfull i spennende kurs! Blir veldig spennende dette..holder dere oppdatert!! 🙂

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg