Godt nyttår!

Da var vi i 2013 dere! Godt nyttår! Håper alle hadde en fin inngang til det nye året. Jeg var så drittlei av alkohol og feiringer at jeg bestemte meg bare for å ta en rolig kveld alene i leiligheten etter middag med familien. Mamma stakk av med mobilen min også så jeg var totalt uten kontakt med omverden. Utenom 5 minutter rundt midnatt når det smalt som verst (litt trist å ikke ha noen å si godt nyttår til) så var det utrolig deilig.

Frisk og rask i dag tidlig, om enn litt vel tung etter all julematen. Kom meg på trening med pulsklokke, nye øreplugger i i-poden og nye løpesko. Til tross for groteske gnagsår etter de nye skoene overrasket jeg meg selv med å løpe mila på under timen 🙂 Fin start på 2013! Nå skal jeg prøve ut pizzaboken jeg fikk hos tante Bente og onkel Jomar til jul 🙂

2 kommentarer
    1. Du er offisielt min nye favorittblogger! Har lest en del blogger de siste årene, men går fort lei (fotballfrue, livingdoll, ulrikke lund). synes du skriver interessant og variert, og da særlig om kosthold og trening. Digger at du er så ærlig. Uansett, ville bare si det! Skal ned ca 30 kg selv, og kommer til å bruke din blogg som inspirasjon.

    2. Cici: Så utrolig kjekt å høre! Tusen takk! Det er sånne som deg som gir meg inspirasjon til å blogge 🙂 Viktig å være ærlig, for det er slett ikke en dans på roser og gå ned i vekt og holde seg der! Det er beinhard jobbing hver eneste dag, men det lar seg gjøre og det er verdt det 🙂 Lykke til med vektnedgangen, hold meg oppdatert! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg