Selvutløser og hjemmetrening

I dag har det skjedd mye! Jeg har vært på et møte på Kværner, kommer tilbake til det 🙂 Ellers er det fullt treningsfokus for tiden. Har vært på step, styrke og pilates på Sport-Treff i dag. Fikk låne med meg en step hjem så nå har jeg fått testet ut både den og selvutløseren på kamera..:) Jeg er utrolig nervøs for instruktørjobben. Elsker trening, men noe helt annet å skulle stå foran folk og instruere. Instruktørene som jobber på Sport-treff er så utrolig flinke at det er vanskelig å måle seg med dem! Practise…practise..practise…noen som har forslag til hvordan man kommer over nervøsiteten ved å stå foran folk?! 🙂

6 kommentarer
    1. Eg tok med meg min trenings positivitet og utadvendthet til b.young jobben. Det funker nok andre veien og 🙂 Så lenge du er glad og energisk, vil du og bli meir trygg i det du gjer. Vertfall sånn eg opplever det 😀

    2. Mornings! Jeg jobber jo selv som idrettslærer.Og har gjort det siden 1995. Det hender fortsatt at jeg er litt nervøs når jeg skal presentere “ting jeg ikke kan”. Jeg må jo ha “kontroll” på en hel rekke idretter. Da forteller jeg gjerne elevene at jeg ikke kan så mye om emnet. Du har lov til å si at du er fersk. Og spent. Da føler gjerne deltakerne seg mere avslappet og.
      Igår skulle jeg sette opp nytt volleyballstativ i ny hall. Hadde aldri greid det uten elevenes hjelp. Jeg tror de synest at det var gøy at de kunne hjelpe meg!
      Vi må alle starte som ferskinger på et eller annet, både titt og ofte . Dette takler du bra.

    3. lineinspirasjon: Jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal få nervene under kontroll. Og det er så mange programmer som skal øves inn. Og musikk som skal passe litt. Skummelt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg