Åpen dag på Sport-treff

I går var det åpen dag på Sport-Treff og vi hadde en kjempekjekk dag med masse energi! Her ser dere bilde av teamet – de fine folkene jeg skal jobbe sammen med 🙂 Det var muligheter for å prøve ut mange av de nye timene som kommer fra mandag av og det måtte vi jo selvfølgelig 🙂 Til dere som ikke kjenner Sport-Treff så anbefaler jeg at dere prøver en dag der..de har en utrolig bra timeplan som inneholder spennende konsepter som cross fitness, kettlebells, slyngetrening og yoga, i tillegg til spinning, styrke, step, stram opp og andre timer dere kjenner til 🙂 

(Bildene er lånt fra Sport-Treff)

I full gang på Coreball 🙂

Cross fitness 🙂

Litt strekking..ser dere meg i speilet? :p

Det er med skrekkblandet fryd jeg går inn i neste uke! Skal ha mine første timer som instruktør på torsdag og jeg både gleder meg og er utrolig nervøs for det 🙂 Jeg skal også begynne i deltidsjobb ved Kværner på tirsdag..informasjonsavdelingen 🙂 Masse nye utfordringer på en gang! Men satser på det går bra! Det er masse trening og øving som skal til..jeg brukte hele kvelden i går på å lage Stram Opp program og i dag skal jeg kjøre gjennom det flere ganger 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg