Mine Golden Globe favoritter

Er det ikke rart hvordan det alltid er deilig å hoppe inn i joggebuksen etter å ha gått lenge i kjole eller andre penklær? Nå når jeg er så mye på trening og konstant går i treningsklær så har jeg det motsatt. Jeg har lyst å pynte meg! Koste meg derfor i dag tidlig med å kikke gjennom alle de fine kjole fra Golden Globe utdelingen i natt. Det var overraskende mye fint i år 🙂 Jeg synes Jennifer Lopez var helt nydelig i denne Zuhair Murad kolleksjonen!

Sofia Vergara gikk for en kul havfruekjole i svart..syns den falt kjempefint på henne!

Den som kunne vise magen på denne måten…Emily Blunt i en nydelig gullkreasjon fra Michael Kors.

Søte solbrune Lea Michele i en nydelig Elie Saab kjole…drøm 🙂

Eva Longoria var klassisk og dristig i denne svarte kreasjonen fra Pucci..:)

Hayden Panettiere i en søt Roberto Cavalli havfruekjole 🙂

Og til slutt…Kate Hudson i en killer black and gold nydelig kjole fra Alexander McQueen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg