Første dag som instruktør

I går hadde jeg min første instruktørtime på Sport-Treff. På spinningen kom det bare en person, en superhyggelig dame som har vært og kanskje blir litt sjefen min igjen på Kværner. Vi kjørte timen allikevel så du kan si at det ble en myk start og jeg slapp unna mikrofonen der 🙂 Det er mange spinningtimer om tordagen så tror jeg må markedsføre den litt bedre! Men så var det stram-opp-timen. Der var det mange! Nesten 20 stykker! 🙂 Tror det gikk ganske bra, vi kom gjennom alle øvelsene innen tiden var over og fikk tid til litt uttøying 🙂 Fikk gode tilbakemeldinger så jeg tar det som et bra tegn 🙂 Så nå er det bare å jobbe og øve mer så jeg blir enda bedre! 🙂 Alltid noe å forbedre!!

Ellers ville jeg bare dele dagens visdomsord med dere…man finner alltid tid til trening om man vil. ALLTID. Bare så det er sagt 🙂 Its all about PRIORITIES 🙂

Nå skal jeg ned på Kværner en tur, og etter å ha tatt 72 knebøy per dag i 12 dager i strekk (totalt 864) og lignende nummer med utfall, benkpress etc. så kjenner jeg at bein og armer skal få en velfortjent treningspause i dag. God helg 🙂

6 kommentarer
    1. gratulerer med overstått førstegang,kan tenke det var godt å få det overstått også,så blir det nok enda enklere etterhvert.Morro at du fikk gode tilbakemeldinger. Kan tenke du har bygd litt muskler nå ja, gleder meg kjempemasse til jeg også kan begynne å trene! kjenner det kribler i kroppen allerede,så må jeg vente 5 uker til!

    2. slankerinna: tusen takk, ja det er herlig å være ferdig med første gangen..nå vet jeg at det ikke er fullt så skummelt som jeg trodde 🙂 Håper musklene er på vei..er jo litt vanskelig når jeg holder på med den shake dietten å bygge muskler..krever litt ekstra trening, men det har jeg jo fått inn de siste ukene så satser på det går fint 🙂 Du er heldig som har fått nye pupper..det er sikkert verdt ventingen 🙂 Men skjønner at det er vanskelig hvis du er vant til å trene..man blir jo avhengig! Ha en super fredag 🙂

    3. Herlig! Var det ikke gøy, vel? Jeg storkoser meg fortsatt med å jobbe med idrett, selv etter rundt 17 år. Håper å holde i mange år til. Men ja, det ER mye forberedelser med å lage program, finne musikk osv. Og så må man hele tiden være oppdatert på det som finnes av øvelser osv.Ha en flotters helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg