På jobb i Oslo

Hei dere! I dag tidlig reiste jeg til Oslo for å treffe gjengen jeg skal jobbe med på Edvard Grieg-prosjektet i Kværner 🙂 Traff Jane på flyplassen så turen gikk kjapt med godt selskap 🙂 Kom til Fornebu..kjempefint stort bygg med lyse fine lokaler. Ble møtt av hyggelige resepsjonister som tok bilde og bestilte adgangskort til meg. Traff prosjektleder som var superhyggelig, samme med resten av gjengen som jobber der. Har lært masse i dag og fått en bedre forståelse av hvordan prosjektet er organisert. Uten tvil bedre å sitte her enn på Stord når alle andre er her 🙂 I morgen blir det mange intervjuer og bildetaking 🙂

Aker Solutions bygget ligger integrert i Quality Hotel Expo, men jeg fant ut at det var litt kjekkere å bo i sentrum så jeg tok bussen ned til Aker Brygge etter jobb.

Iskaldt i Oslo..seriøst..og de sier at det er varmt i dag! Er visst meldt -19 til i morgen…brrr….

Her er hotellrommet mitt 🙂 Fikk slengt inn kofferten og tatt meg en tur i Bogstadveien. Det meste stengte klokken 7 (har det alltid vært sånn?) så jeg fikk bare tid til å gå innom to butikker..og jeg fant heller ikke Røtter, der jeg egentlig skulle. Bedre lykke i morgen 🙂 Var iskaldt så etter en times gåtur løp jeg tilbake på hotellrommet. Klarte å finne vintersko på 70% rabatt på veien. Skinn med pels inni..gleder meg til å prøve de!

Har fått pakket ut litt nå og skal ned og sjekke hotellets treningsfasiliteter..oppdaterer dere i morgen 🙂 God natt!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg