Monkisauen

Hva er bedre enn en sau fra Monki når du våkner klokken 6 om morgenen og det er -20 utenfor vinduet? Den har allerede blitt min beste venn, og jeg er sikker på at det er en fantastisk investering. Jeg har trålet butkkene både i Bogstadveien og Karl Johan og sett tynne fargerike vårklær og det frister så lite at jeg sjokkerer meg selv. Det eneste jeg vil ha er varme ting. Så jeg har kjøpt sau (jakke), vintersko med innebygget sau og pannebånd i pels. Så utrolig deilig å være varm på hode og føtter…det er nytt for meg! Skjønnheten får vike..i denne kulden er det vanskelig å se bra ut!!

Jeg har hatt en spennende dag på jobb..flere intervjuer, tatt bilder, og fått skrevet noen artikler til nyhetsbrevet. Det ble middag på Hard Rock cafe med pappa på kvelden…fantastisk mat! Ønsker alle en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg