My weekend

I dag fikk jeg testet ut vektrommet til Sport-Treff for første gang siden jeg begynte der i starten av måneden. Alt har gått i ett med to nye jobber så det var deilig å endelig ha en søndag formiddag fri til trening! Det har vært et stort savn! Jeg fikk testet ut møllen og en del av apparatene. De har det meste som de har på Heiane, men det krever litt tilvenning på et nytt sted. Jeg løp 60 minutter og jeg synes milen var veldig hard i dag! Pulsen lå rundt 170-180 nesten hele tiden, det var hardt. Samtidig er det deilig å kjenne at man lever! Jeg fikk også en god 60 minutters økt på bryst, armer, mage og rygg 🙂 Beina tok jeg ikke i dag..må sjekke ut utstyret litt mer og bli litt tryggere på mitt nye treningssenter 🙂

Ellers har jeg vært på spa kurs på Sport-Treff hele helgen, både fredag og lørdag! Rett fra jobb på Kværner på fredag. Da lærte vi hotstone massasje..jeg fikk både prøve og fikk behandlingen selv! Varme glatter steiner som blir massert over huden…herlig og fascinerende! I går begynte jeg dagen med å legge gele på tærne til Randi Beate og gi henne pedikyr. Deretter var det saltpeeling som skulle læres i spa avdelingen. Utrolig herlig følelse etterpå! Så fikk vi en ny gjennomgang på hotstone før jeg la gele på tærne til Signe Kristin 🙂 Jeg har fått noen prøver på en del av produktene som brukes i spa-avdelingen. Gir dere en tilbakemelding når jeg har prøvd de 🙂

Når jeg var ferdig der fikk jeg endelig tid til å besøke verdens beste Renate! Altfor lenge siden jeg har sett henne! Jeg fikk til og med bursdagsgave…får alltid så koselige hjemmelagede kort hos henne 🙂 Og så parfyme da..fantastisk..den kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt! Tusen takk 🙂 Det ble masse prating..slår ikke feil det når vi treffes..plutselig var klokken 2! Kjempekoselig! Håper ikke det blir så lenge til neste gang 🙂

Nå skal jeg hoppe i dusjen og kjøre hjem til mamma og pappa! Har en del planer i dag..ønsker alle en fin søndag 🙂

4 kommentarer
    1. Me kose oss alltid:-):-) Fant Vitamin Well m stevia på shell! Nam nam, ikkje heilt da samma, men ganske bra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg