Travelt

Endelig kom den etterlengtede boken til Kristine Weber..jeg fikk den til bursdagen (forhåndsbestilt) og den ble gitt ut denne uken. Gleder meg til å åpne den og la meg fascinere av hennes fantastiske oppskrifter, råd og treningstips 🙂 

Ellers har jeg hatt to SUPERTRAVLE dager. I går var det opp klokken syv, pakke kofferten og ta bussen til jobb på Fornebu. Ble et intervju og litt skriving før det var buss og tog til Gardermoen og fly tilbake til Stord. Traff Nils Olav på flyplassen så fikk hyggelig selskap til Stokken 🙂 Når jeg skulle starte bilen så gikk den selvfølgelig IKKE, akkurat som sist. Og jeg skulle rekke instruktørtimer på Sport-Treff en time senere! Panikk!! Ringte til mamma som var snill nok til å hente meg, kjøre meg hjem til dem så jeg fikk låne en bil og komme meg hjem i leiligheten. Var der ti over fem, og timene mine skulle begynne halv seks. Hev på meg treningsklær og pakket bagen klar for fire timer på Sport-Treff. Klarte det akkurat og var der fem minutter før..phew! 🙂

I dag var det tidlig opp igjen for møter og jobb. Gleder meg til å sove lenger i morgen. Var utrolig godt med hjemmelaget middag etter fire dager uten. Det ble kyllingfilet med stekte grønnsaker og masse krydder. Yummi! 🙂

Prøvde meg også på et brød fra denne ferdigpakken.

Det ser i grunn ganske godt ut, men det var ikke noe særlig å skryte av så gidder ikke å lage det på nytt. Ting blir definitivt best når de er laget fra grunnen av 🙂

Nå har vi vært på flyplassen og fått start på bilen igjen…nytt batteri denne gangen så håper det varer 🙂 I dag tar jeg treningsfri..føler meg utslitt! På an igjen i morgen formiddag..og så lørdagen med Renate! Gleder meg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg