Lang dag uten trening

Livet på bussen i Oslo er ganske intenst. Spesielt med koffert og verdens tungeste veske. På vei hjem fra jobb i dag hadde jeg en fot i en trapp og en nede på gulvet. Folk står OVERALT og det ser ikke ut som de eier en eneste bekymring i livet. Sånn er det her. Press deg gjennom folkemengden når du skal ut. Og vær rask, for dørene holdes bare åpen i noen sekunder. En mann fikk dørene rett på seg, ingen problem. På en måte fascinerer det meg. Jeg har ikke kjent den store irritasjonen enda. Sikkert fordi jeg liker storbylivet 🙂

Jeg tok meg også en sightseeing på den trege blå t-banen i dag. Ganske hyggelig i grunn 🙂 Fin måte å oppdage Oslo på. Fikk til og med sitteplass! Det ble en spennende dag på jobb med foredrag og samtaler og jeg fikk skrevet noen artikler. Hadde store planer om å løpe 1 mil på møllen i dag men tiden strakk rett og slett ikke til. To timer etter at jeg var ferdig på jobb var det sosial sammenkomst med jobben på Solli Bowling og Peppes Pizza etterpå. Der måtte jeg jo bli med for å ta bilder og skrive til nyhetsbrevet. Det er jo derfor jeg er her. Hyggelig gjeng 🙂 Gikk en god tur og kom akkurat tilbake nå så det blir litt sent i forhold til hvor tidlig jeg skal opp i morgen. Jeg får ta det igjen på Sport-Treff i uken.

Denne uken i Oslo har virkelig flydd avgårde, jeg har omtrent ikke sett noe av byen. Det har vært jobb hele veien..men det er jo det jeg er her for 🙂 Får satse på at jeg får gjort litt mer neste gang jeg kommer. Håper på å treffe Sebastian, Lise, Vegard og kanskje Caroline (?) en eller annen gang utover våren 🙂 Altfor lenge siden! I morgen er det å dra kofferten med seg på jobb for så å reise rett til flyplassen på ettermiddagen og tilbake til Stord i morgen kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg