My greatest designer wants Spring 2013

Mesteparten av tiden innfinner jeg meg med det faktum at jeg ikke har penger til å kjøpe designerklær og koser med meg å drømme meg bort i blader og på nettsider og finne inspirasjon til andre antrekk gjennom dem. Men noen dager så er lysten på enkelte ting så STOR at jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å legge den fra meg. En av tingene jeg har sett på igjen og igjen siden september i fjor er denne FANTASTISKE kjolen fra vårkolleksjonen til Chanel. Når jeg så at Kate Bosworth har fått den så ble jeg skikkelig sjalu! Den er i mine øyne helt perfekt! Jeg elsker FARGEN, jeg elsker SNITTET, jeg elsker STOFFET, jeg elsker LENGDEN. Den er rett og slett PERFEKT! Jeg tror jeg må prøve å sy meg en sånn kjole! Den kan jo brukes i alle anledninger alltid! Nedtonet på kontoret eller pyntet når man skal ut. Noe så vakkert skal man lete lenger etter!

En annen ting som lenge har stått på toppen av ønskelisten er Hamilton bagen til Michael Kors. Den er så fin, passer til alt, går aldri “ut på dato” og er også noe jeg ser for meg at jeg kan bruke i mange år fremover!

Dette antrekket fra Catherine Malandrino sin vårkolleksjon er også et jeg ikke klarer å glemme 🙂

Michael Kors begynner å komme høyere og høyere opp på listen over mine favoritter..denne kåpen er helt fantastisk!

Til slutt så måtte jeg ta med flettegenseren fra Tommy Hilfiger som jeg synes er DRITKUL! Et par hundre tusen så hadde kanskje disse fem blitt mine..haha 🙂 Jeg får nok finne frem symaskinen igjen! Kjenner at jeg har veldig lyst til det nå..skulle bare hatt litt mer tid!

Nå er moteuken i Paris for høstkolleksjonen i full sving. Det er alltid spennende å se hva som skjer der..gleder meg til å dele med dere 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg