Torsdag er Sport-Treff dag

Torsdagen er vanligvis allokert til Sport-Treff. Trening på morgenen, hjem og dusje og spise for så å tilbringe resten av dagen og kveld bak resepsjonen og på timer der 🙂 I dag ble det litt ekstrajobbing for Kværner med nyhetsbrevet som er i innspurten. Liker veldig godt å jobbe med det så det gjør ingenting, men jeg mistet morgentreningen. Har akkurat spist tacosalat og proteinkake til dessert så nå er jeg stappmett 🙂

Se så søt den ble? 🙂 Smakte også overraskende godt! 🙂 Jeg sliter virkelig med å få i meg nok proteiner så jeg stapper proteinpulver inn der jeg kan..i kaker, vafler, desserter etc 🙂

Nå er det jobbings, snakkes på spinning og stram opp! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg