NIH

I dag måtte jeg stå opp tidlig. Forferdelig tidlig. Alt før kl 6 er midt på natten for meg. Men jeg rakk heldivis familiariseringsmøtet med polske representanter fra flere av subcontractorene til Edvard Grieg-prosjektet. Det varte i underkant av 8 timer og jeg lærte mye nyttig. I likhet med resten av uken så fikk vi servert masse god mat. Kommer til å komme hjem dobbel size 🙂

I dag har jeg startet fitness-studiet ved NIH. Når jeg kom tilbake fra jobb i 7-tiden tok jeg t-banen til Sognsvann der skolen ligger. Jeg fikk kjøpt pensumlitteraturen som skal gjennomgåes, og var så heldig å få en liten omvisning av Tor-Inge som jobber og studerer der full tid. Det var et vanvittig stort område, og jeg kjente et stikk av misunnelse for dem som studerer trening/kosthold på full tid. Så utrolig gøy å være i et miljø der folk ikke hater deg når du begynner å snakke om trening og kosthold..hehe 🙂

Fitness-studiet jeg nå skal ta tror jeg er veldig tungt. Det handler om celler, vev, blod, organer, muskler etc. Det er i overkant av 1000 sider pensum å komme seg gjennom. Jeg håper jeg klarer å sette av tid til å lese, for det virker som det krever mye av det! Jeg er litt bekymret, men håper den gamle “puggeegenskapen” ligger skjult der baki et sted 🙂

To tykke hefter, et tynt og en pensumbok skal leses før helgesamling 11-14 april. Jeg har begynt såvidt å lese om cellene og vevene og det er akkurat som å lese russisk foreløpig..håper det endrer seg! Hehe 🙂

Treningssenteret på Opera er stengt i kveld også så det blir ikke trening i dag heller..utrolig nok så kjenner jeg ingenting fra crossfiten i går, det er jeg overrasket over. I morgen skal jeg ikke fullt så tidlig opp, krysser fingrene for at det er lov til å trene da så jeg får inn en løpeøkt på morgenen. Skal til Marion i Tønsberg i morgen..gleder meg til det 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg