På besøk i Tønsberg

I går tok jeg toget til Tønsberg for å besøke Marion. Hun hentet meg på togstasjonen og jeg fikk en liten sightseeing i byen 🙂 Var også innom og hilste på mammaen og lillebroren som bodde i et fantastisk flott hus 🙂 På kvelden fikk jeg servert en nydelig scampi-rett og vi var innom verdens fineste Meny-butikk! Seriøst der hadde de alt! En sånn en skulle vi hatt på Stord..alt man må kjøpe på nett og helsekoster hjemme var på plass i denne butikken!  

Jeg våknet klokken 8 så nå har jeg fått tre effektive timer til å lese om celler og vev. Nå våknet Marion så da skal jeg gå ut og se hva vi skal gjøre i dag 🙂 Satser på en tur til byen! Ha en fin lørdag:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg