Påskeaften

Jeg skjønner ikke poenget med å drikke alkohol. Ikke smaker det særlig godt, ikke får jeg noe ut av det, dyrt er det, og så dårlig som jeg er i dag! Ødelagt alle muligheter for trening og en fin søndag. Lysten til å bli totalt avholds blir virkelig bare større og større..blir sjeldnere og sjeldnere mellom hver gang så kanskje det bare skjer av seg selv 🙂

I går startet dagen med en spinningtime med 11 sprekinger på Sport-Treff 🙂 Etterpå var det en kjapp økt på overkroppen før jeg dro hjem og dusjet og dro ned for å treffe mamma og tantene mine på Leirvik. Vi spiste lunsj på Samson. Maten var helt grei, men servicen var ikke imponerende…alt tok ekstremt lang tid! Ikke det helt store 🙂 Så ville de se leiligheten min så vi kjøpte med oss noe “kaffemat” og kjørte hjem her. Jeg fikk det nydelige Lisbeth Dahl-etasjefatet i innflytningspresang. Kjempefint, tusen takk!! 🙂

Når de dro hjem så kom Camilla noen timer senere og vi hadde en koselig kveld 🙂 Helt til vi dro på Leirvik, som var like lite imponerende som vanlig..var ikke mye som hadde forandret seg siden forrige gang jeg var ute i julen i fjor. Det blir lenge til neste gang.

Nå skal Fredrik og jeg snart utover til hytten til mamma og pappa igjen..må bare komme meg opp av sofaen først..skrekk og gru!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg