For 1 år siden

I dag er det akkurat 1 år siden jeg flyttet tilbake til Norge fra Kypros. Det var så utrolig trist å forlate den fine leiligheten, den kjekke jobben og treningssenteret, butikkene og markedene, og ikke minst den fantastiske byen Larnaca med sitt herlige klima og strender. Kanskje det er noe i luften der som gjør man lykkelig, men en ting som er sikkert er at når jeg bodde på Kypros var jeg på alle måter en bedre utgave av meg selv. Jeg skulle så gjerne hatt det tilbake 🙂 Jeg ser det i hvert eneste bilde, hvert eneste minne, hvor bra jeg hadde det. 

Selvtilliten, selvfølelsen, mestringsfølelsen, velbehaget og alt annet føles så utrolig mye bedre når man er der. Det er som om man kan erobre verden! Jeg må bare klare å grave opp den motivasjonen som jeg så enkelt hadde på Kypros, men som nå plutselig sitter så langt inne. For den er jo der! Jeg vil være glad igjen, og jeg vil være en person som kan inspirere andre til livsstilsendring gjennom kosthold og trening og vise at det er mulig. For det er det virkelig!

I just want it all back!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg