Fra Egersund til Farsund

I går formiddag forlot jeg hotellrommet i Egersund etter noen timers jobbing og tok en liten runde i byen før jeg satte kursen mot Farsund. Hadde en liten tur innom Flekkefjord på veien. Det må være verdens minste Amfi-senter de hadde der! Noen ganger er ikke Stord så verst 🙂 Jeg kom til Farsund cirka en time før Alexander var ferdig på jobb så jeg gikk og kikket litt i gatene der. For en utrolig koselig by! Rett ved sjøen, fine brygger og vakre bygninger. Jeg koste meg bare ved å gå rundt å kikke på dem. Folk er også veldig smilende og hyggelige her 🙂

Bildet over er av rådhuset i Farsund..det er en av de vakreste bygningene jeg har sett! Man kan visst gifte seg der også..og ha bryllupet i en sal der..fint!

Solen skinte i går så jeg gikk en tur langs bryggekanten 🙂

Alexander kom og møtte meg i sentrum i går og så dro vi til Vanse hvor han bor i et stort hus. Vi hadde mye å snakke om så vi ble bare værende der i går kveld. Veldig koselig å treffe han igjen etter så lang tid! Han hadde supergode “kinostoler” så vi fikk med oss Idol og diverse underholdningsprogrammer på TV. Jeg sov kjempegodt på et av gjesterommene, og nå er vi snart klar for sightseeing i Vanse og Farsund 🙂  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg