Hardt arbeid

Lørdag etter jobb på Sport-Treff dro jeg ut på hytten til mamma og pappa for å hjelpe med litt ting som måtte gjøres. Skulle egentlig hjelpe til med terassegulvet, men i stedet fikk jeg oppgaven med å bære 40 kgs vedsekker ned alle trappene og laste de opp rundt hytten. Det var totalt 77 sekker, men etter 22 stk så måtte jeg gi meg og gå inn og bake focaccia som vi skulle ha til rekene til kvelds.

Mens foccciaen hevet seg gikk jeg ut og bærte 11 sekker til. Det føltes mye tyngre da, så jeg orket ikke å ta flere. Hovedroblemet er ikke vekten, men sekkene er så store at man klarer ikke å få et skikkelig grep på dem så det går hardt utover lår, mage og underarmer. Jeg er blå absolutt OVER ALT, men det er ikke så rart når jeg tross alt har bært 1,3 TONN med ved og gått rundt 5000 trappetrinn 🙂 Det må kalles dagens trim!

Armen ser ikke så aller verst ut..litt mer blåmerker nå 🙂

Men det er verre med lårene..ikke akkurat spesielt feminint..godt det ikke er shorts vær…haha 🙂 I morgen er det back to Oslo for noen arbeidsdager før det forhåpentligvis er oppstart på weight loss challenge på Sport-Treff på torsdag! Kjenner du noen som vil bli med så gi en lyd! 🙂

2 kommentarer
    1. lineinspirasjon: Haha ja, jeg er bare bekymret for at alle disse blåmerkene ikke skal forsvinne!! Det gjenstår fremdeles 44 sekker, men aldri mer!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg