Årets første joggetur ute

Jeg beklager at det er så sjelden dere hører fra meg, men jeg er liksom ikke helt på topp for tiden. Etter at jeg fikk en strekk i foten for et par uker siden så har ikke treningen vært den samme. Jeg har måttet droppe visse styrkeøvelser, og ikke minst, ikke fått løpe! Den vil liksom ikke helt slippe taket, men i dag var jeg så lei at når solen skinte så bestemte jeg meg for å løpe en tur ute. Det gjorde vondt i foten, men var levelig så jeg gjennomførte 45 minutter i skog og mark 🙂 Jammen er det tungt å løpe ute i forhold til på en mølle inne! Hvis været holder seg så tror jeg at jeg må prøve å få fortsatt litt med det, super kondisjonstrening! Og ut fra dagens form så kan det bare gå oppover..haha 🙂

Jeg har vært i Oslo hele uken. Det har vært mye jobb og lite fritid. Tirsdag kveld møtte jeg Caroline fra klassen og vi gikk gjennom knokler, ledd og muskler i overekstremitetene. Veldig effektive 3 timer, følte jeg fikk banket mye nyttig inn i hodet på den tiden. Så vi har bestemt oss for å fortsette med det..truncus next! 🙂 Jeg fikk også tid til å shoppe bittelitt – en ny kjole, topp og shorts 🙂 Jeg tror faktisk jeg har kjøpt mindre enn 10 plagg i hele år..så lite penger på klær har jeg nok ikke brukt på veldig mange år. Så det føltes fortjent! 🙂

I dag er det oppstart av weight loss challenge-kurset på Sport-Treff, som jeg skal lede. Holder på å jobbe med presentasjonen til det nå, blir spennende! 🙂 Har tro på at vi skal få 8 fine uker med gode resultater og masse kjekk trening 🙂

Ellers reiser jeg tilbake til Oslo i morgen. Denne gangen for pleasure in stead of business!! 🙂 Renate, mamma, Anne og jeg skal på Bruce Springsteen konsert på mandag, og siden pappa var så spandabel med bonuspoengene til hotell så tar vi like godt hele helgen i Oslo. Gleder meg masse til det! 🙂 Da skal jeg være litt guide for dem, så det blir nok en del gåing rundt i Oslo, og garantert en tur til Mathallen! 🙂 Siden vi skal bo på Vika Atrium så pakker jeg treningsklærne også..satser på noen økter i det supre rommet der 🙂

3 kommentarer
    1. JA både jeg og Tove gleder oss masse til de neste 8 ukene med WLC kurs sammen med deg:)
      Skal bli spennende å se om vi klarer å slå Line sitt CM MÅL fra sist wlc kurs på noen av dagens deltagere….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg