De siste dagene

Da har det allerede gått noen dager siden sist. Tirsdag var det virkelig sommer i Oslo, enda varmere enn på mandag. Jeg gikk fra jobb i firetiden, og på grunn av One Direction konsert utenfor vinduet så var bussholdeplassen stengt. Det gjorde ingenting å gå til neste når det var så fint vær! Jeg kunne faktisk gå i t-shirt, lykke! Hoppet av  på hotellet og gikk ned til Grünerløkka og Fru Hagen der jeg skulle møte Caroline for å gjennomgå underekstremitetene. Ingen av oss var særlig motiverte, vi var mer opptatt av å sitte ute i solen og snakke om andre ting 🙂 Men hyggelig var det 🙂 Etterpå møtte jeg pappa på Villa Paradiso der jeg hadde bestilt bord. Den beste pizzaen man får tak i i Oslo! Alltid fullt! Etterpå gikk vi en lang tur og var ikke tilbake på hotellet før nærmere halv ti. Jeg elsker sånt vær!!

Dagen i går var veldig travel på jobb, så tiden fløy. Jeg løp i møte etter møte og fikk skrevet en del artikler. Kom derfor sent hjem og det var ikke tid til å gjøre noe annet enn å trene på hotellet, dusje, jobbe litt med skole og legge seg. Jeg fikk gjennomført en utrolig effektiv styrkeøkt på 45 minutter..har vært så trøtt de siste dagene så den gjorde godt! Etterpå koste jeg meg med granatepler og cottage cheese 🙂

Nå har jeg løpt intervall på mølla i 45 minutter, og kost meg med hotellfrokost 🙂 Skal gå litt gjennom noe skolegreier før jeg skal møte Caroline på United Bakeries litt senere. Vi tester ut alle kafeene i Oslo..et nytt sted hver gang..I love it! 🙂 Senere kommer mamma og vil skal på TOM MCRAE på Rockefeller!! Åh som jeg gleder meg!! Det er altfor lenge siden sist!

Galninger som venter på One Direction utenfor Telenor Arena..

Fru Hagen:)

Pizza på Villa Paradiso 🙂

Nam nam 🙂

Gårsdagens måltid..:) Ønsker alle sammen en fin fridag! 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg